top of page

Kodėl „Regitros“ teorijos egzaminą iš pirmo karto išlaiko tik 50 proc. lietuvių: paaiškino, kas paki


Kad galėtų gauti teises, būsimieji vairuotojai turi ne tik mokėti saugiai ir gerai valdyti automobilį, tačiau įgyti ir puikias teorines žinias. Jos patikrinamos „Regitroje“ egzamino metu. Pasak įmonės atstovės, daug kam koją pakiša ne tik žinių trūkumas. B kategorijos teorijos egzaminas trunka pusvalandį ir yra sudarytas iš 30 klausimų apie Kelių eismo taisykles ir saugų dalyvavimą viešajame eisme. Egzaminas laikomas išlaikytu, kai teisingai atsakoma į 80 proc. klausimų, arba, kitaip tariant, į 24 klausimus


„Praėjusiais metais pirmą kartą B kategorijos teorijos egzaminą „Regitroje“ iš viso laikė apie 33,1 tūkst. asmenų. Iš jų iš pirmo karto išlaikė apie 50 proc. asmenų. Žvelgiant į bendras tendencijas, vidutiniškai teorijos egzaminas yra išlaikomas iš 1,6 karto“, – teigia „Regitra“ komunikacijos skyriaus specialistė Emilija Bardauskienė.


Apsilankius „Regitroje“, tikriausiai ne vienam yra tekę matyti liūdnus iš egzamino kabineto sliūkinančius jaunuolius. Iš viso praėjusiais metais laikyta apie 122 tūkst. teorijos egzaminų.


Galite pasitikrinti žinias bandomajame egzamine Dar vasario mėnesį „Regitra“ paskelbė bandomąją teorijos egzamino versiją – testą išspręsti gali kiekvienas norintis.

Visgi, žvelgiant į tikrųjų egzaminų statistiką akivaizdu, kad ne visiems teorijos egzaminas yra lengvai įkandamas riešutėlis.


Taigi, kokie klausimai gali būti teorijos žinių patikrinimo metu ir kas juose sunkiausia


Apie ką ir kodėl klausiama


Kaip teigia E.Bardauskienė, teorijos egzaminų tikslas – užtikrinti, kad į eismą patektų tik tinkamai pasirengę vairuotojai.


„Teorijos egzamino metu siekiama patikrinti ne tik tai, kaip būsimas vairuotojas yra išmokęs KET taisykles, žino, ką reiškia vienas ar kitas kelio ženklas, bet ir kaip jis geba šias žinias pritaikyti konkrečioje eismo situacijoje. Būsimiems vairuotojams užduodami klausimai per teorijos egzaminą yra glaudžiai susiję su praktinėmis situacijomis.


Pavyzdžiui: galimų pavojų numatymą kelyje ar teisingus vairuotojo sprendimus valdant automobilį įvairiose eismo situacijose. Tokiu būdu siekiama, jog pradedantysis vairuotojas, išvažiuodamas į realų eismą, suvoktų, kaip išvengti avarinių situacijų arba kaip elgtis esant atitinkamoms aplinkybėms ir nesutrikti“, – sako E.Bardauskienė.


Primenama, jog teorijos egzaminų bazę sudaro daugybė klausimų, kurie yra periodiškai atnaujinami ir pildomi. Parengti teorijos egzamino klausimai „Regitroje“ pirmiausia yra testuojami ir tik patikrinus jų tinkamumą jie yra perkeliami į realius egzaminus.

Kitos naujienos
bottom of page